|*.×*°°I lOVe Y0u°°"w"°.. PleaSe YoU C0mE CM.||*
LInGSaPhY
暱稱: LInG..'`◆ SaPhY...'
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
最新文章
係大陸..>v<"
走Lu走lu...9月返..&g...
無奈的一天..'
Me班搞笑有趣騎呢Fd.....
Me班搞笑有趣騎呢Fd.....
文章分類
全部 (6)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 6
留言總數: 127
今日人氣: 1
累積人氣: 1515
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 16 日  星期二   晴天


Me班搞笑有趣騎呢Fd...'(1)*v* 開心 分類: 未分類

*v*2a2A"

 

就快升班喇..'YaYA..'^^

不過('..')5捨得吖..有好多人要走喇..>.<'5知總有無機會再見面lu..T_T'

佢地個個都對我好好咖..>.<"我知我成日大比佢地好多嘛煩..但係佢地都5介意..總好幫我Tim..><'

真係好5想黎開佢地吖..t-t'

以下係我班GooD fd..>333<'"

*(1)* 孔文釵-(肥釵33<")一個好肥右好令Ge女仔..*v*'好好人的..右搞笑.Wo...."mY love3<'

*(2)* 王嘉琪-(台灣佬)成日問我野Ge個位兄台..好大只咖..不過傻傻下的..;- -'

*(3)* 司徒志剛-(爆剛.豬剛.蕉皮.....)佢好大食咖..成日叫佢+返我友5+衰衰地..bUt..sometime都幾搞笑Ge..-v-'

*(4)* 壯嘉豪-(莊子)勁好人..係我地女仔心目中Ge..好男仔..hhaha'

*(5)* 吳淑珍-(第一夫人.陳水扁)好好人...傻傻地...成日同我傾電話...都好令女咖..^^......"mY love3<'

*(6)* 吳凱晴-(晴晴.肥晴)好肥..but..very Q..成日懶醒,,..呵呵..'

*(7)* +-幫左我5ge..但右係嬲左我5少次ge..'5知點講佢..-w_'

*(8)* 呂如飛-(呂如Fiy.呂如花)好多人憎佢..做事不負責任..-.-'(講完)'

*(9)* 李志榮-(鶴鵡.牛榮)成日去Wc..haha'好好笑的一個人..同班主任好鬼Fd..*v*

*(10)* 李泳儀-(Wing)都好大食..成日話減肥..but... always eat a lot of  food..-.-我想知點減..呵呵...

*(11)* 李緩緩-(吖緩)好認真ge一個人..'做咩都咁認..鬥心好强..經常令我佩服..^^'

*(12)* 林慧燕-佢好憎我..我都好憎佢...-.-'

*(13)* 林燕珊'-對人好好Ga...'佢得閒個陣都對我好好ga..-v-'

*(14) * 武文宇'-(小宇)好會幫人..'成個細路女咁..成日要人抱佢的...呵呵..

*(15) * 洪長逹-(逹逹)好得2咖佢..跳舞好勁...好型的..不過成日Sleep...矮過me...haha'

*(16 )* 唐逹輝-(唐老鴨)同我一樣中2Theresa ge people'buT he don't like stephY..'-.-'佢都好好人咖..

*(17) * 張錦旋-(Lama)lama..-.'真正一位lama..好搞笑..成個傻仔咁..成日呃我..偷睇我個bag5..-.-'d衰野多到我數之5..不過好野都5少咖..呵呵呵..^^

*(18) * 梁定城-一時時好人..佢心情5好個陣..5咁同佢講野..(怕怕)><'

*(19) * 許秀珠-(吖珠)係我地ge班長..心地好...讀書勁..上課好靜的..柔溫.............................^^"mY love3<'

*(20)* 東兒-(Tong 2)-好令女的..高我少.....哈哈..都成日搵我傾計咖..."mY love3<'

*(21)* 新然-好靜..讀書好勁..52教人...-.-'不過佢會教我..(hahahaha')

*(22)* 陳文超-好肥..本來好得2...但係好扮野..

*(23)* 陳峰-'-(神峰)勁傻的...佢要留班..5捨得佢...-.-'

*(24)* +(高佬.膠俊)Always Sleep TOO..佢都好好人咖..右搞笑wo..*v*

*(25)* 25號係我喇..終於到我喇..yaya..不過5up乜物 tiM..hahahahhahha'

*(26)* 陳焱明-(Shy)對我爆好..嘻嘻...全班最高..最好人的.....^^"mY love3<

*(27)* 曾晶晶-(敦晶晶)跳水天后....我作GE..'好似東=..=.='對我都好好咖...^^

*(28)* +-(湯包)成日食包..一日最少2...D包右似湯GE 顏色...SO叫湯包..-.-

*(29)* 黃滿朝-(排骨)好串咖佢...BUT..問我野個陣都幾好GE..問完就...呵呵..

*(30)* 劉顚怡-(國產007)好令仔GE..(女仔多的)我勁中2佢咖..成日同我鬥成績..多数我Win haha'"mY love3<

*(31)* 歐陽偉倫-(歐陽)同佢5多熟..but..1都係同佢一班..總同過佢坐..-.-'我聽人講佢都好好人ge...^^

*(32)* 蔡東鳯-(東鳯)佢好似5色講野咁..我成日玩佢咖..(奸笑中)'

*(33)* 盧允晴-佢傻傻下的..最記得係佢請過我一次糖....-.-'

可能因為打5晒Ge問題...!'

以下會放係下一篇播放...希望大家繼續支持喇,.,.thx..*v*;'




訪客留言 (返回 LInGSaPhY 的日誌)


...... 於 2009-07-02 11:49 PM 發表:
睇完啦^^
其實me冇咁認真的...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



RaiN0109 於 2009-06-27 12:06 AM 發表:
`無意中比我搵到你個BLOG.;'
`COMMENT/.\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Thz...!!cm...!
Posted at 2009-07-01 12:30 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



OmiGEQPTF 於 2009-06-21 05:08 PM 發表:
其實你都打錯5少字~!!!
↓↓我依+都5憎你la~~
仲ok仲意+///^.^~!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

呵呵...做咩中2我Ge...-.-'
你5係話我5搞笑咖咩..--'
Posted at 2009-07-01 12:31 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



byRiN 於 2009-06-18 03:07 PM 發表:
*(10)*講到莪咁,雖然莪真系好中意食野,但祢都吾可以揭穿莪ge,知吾知.....>_<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wong1994512 於 2009-06-17 10:52 AM 發表:
=.=""
CM................
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Xin_Wing 於 2009-06-16 10:21 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



MOUMANYU 於 2009-06-16 09:51 PM 發表:
點解唔打我靚女WOR,心淡LO
LING 啊∼∼
都系俾個CM你啦,辛苦嗮
俾多幾個CM CM CM CM CM
O(∩_∩)O~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哎...5記得左tim...呵呵..'
你最令女喇...得未?^^
thx  cm..*v*haha
Posted at 2009-06-16 09:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



byCT 於 2009-06-16 09:46 PM 發表:
不過成日Sleep...(訓教我應呀!!)
矮過me...haha'(邊有矮譆你呀= =...)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

米扮野喇你...!'
矮就矮喇...
人少少米應左佢...囉...嘻嘻.,.*v*
Posted at 2009-06-16 09:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Tony 於 2009-06-16 09:22 PM 發表:
cmcmcm...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Thx...tony籽cm..*v*
Posted at 2009-06-16 09:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



aa415130 於 2009-06-16 09:21 PM 發表:
你打錯字丫.. 我is膠樽,不是膠俊.. 吼!
我筆嬲都咁好人LA~ 唔洗講到咁出面的~ HOHO~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你就錯..我突燈咖,.,.改返..囉...*v*
你好鬼..我吹水炸..><'哼..^^
Posted at 2009-06-16 09:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]