*v*2a2A"
就快升班喇..'YaYA..'^^
不過('巧.勁.爆')5捨得吖..有好多人要走喇..>.<'5知總有無機會再見面lu..T_T'
佢地個個都對我好好咖..>.<"我知我成日大比佢地好多嘛煩..但係佢地都5介意..總好幫我Tim吖..><'
真係好5想黎開佢地吖..t-t'
以下係我班GooD fd籽..>333<'"
*(1)* 孔文釵-(肥釵33<")一個好肥右好令Ge女仔..*v*'好好人的..右搞笑.Wo...."mY love3<'
*(2)* 王嘉琪-(台灣佬)成日問我野Ge個位兄台..好大只咖..不過傻傻下的..;- -'
*(3)* 司徒志剛-(爆剛.豬剛.蕉皮.....)佢好大食咖..成日叫佢+返我友5+衰衰地..bUt..sometime都幾搞笑Ge..-v-'
*(4)* 壯嘉豪-(莊子)勁好人..係我地女仔心目中Ge..好男仔..hhaha'
*(5)* 吳淑珍-(第一夫人.陳水扁)好好人...傻傻地...成日同我傾電話...都好令女咖..^^......"mY love3<'
*(6)* 吳凱晴-(晴晴.肥晴)好肥..but..very Q..成日懶醒,,的..呵呵..'
*(7)* 吳+欣-幫左我5少ge人..但右係嬲左我5少次ge人..'5知點講佢..-w_'
*(8)* 呂如飛-(呂如Fiy.呂如花)好多人憎佢..做事不負責任..-.-'(講完)'
*(9)* 李志榮-(鶴鵡.牛榮)成日去Wc..haha'好好笑的一個人..同班主任好鬼Fd的..*v*
*(10)* 李泳儀-(吖Wing)都好大食..成日話減肥..but... always eat a lot of food..-.-我想知點減..呵呵...
*(11)* 李緩緩-(吖緩)好認真ge一個人..'做咩都咁認..鬥心好强..經常令我佩服..^^'
*(12)* 林慧燕-佢好憎我..我都好憎佢...-.-'
*(13)* 林燕珊'-對人好好Ga...'佢得閒個陣都對我好好ga..-v-'
*(14) * 武文宇'-(小宇)好會幫人..'成個細路女咁..成日要人抱佢的...呵呵..
*(15) * 洪長逹-(逹逹)好得2咖佢..跳舞好勁...好型的..不過成日Sleep...矮過me...haha'
*(16 )* 唐逹輝-(唐老鴨)同我一樣中2Theresa ge people'buT he don't like stephY..'-.-'佢都好好人咖..
*(17) * 張錦旋-(Lama)lama哥..-.'真正一位lama..好搞笑..成個傻仔咁..成日呃我..偷睇我個bag右5認..-.-'佢d衰野多到我數之5盡..不過好野都5少咖..呵呵呵..^^
*(18) * 梁定城-一時時好人..佢心情5好個陣..我5咁同佢講野..(怕怕)><'
*(19) * 許秀珠-(吖珠)係我地ge班長..心地好...讀書勁..上課好靜的..柔溫.............................^^"mY love3<'
*(20)* 郭東兒-(Tong 2)-好令女的..高我少..少...哈哈..都成日搵我傾計咖..."mY love3<'
*(21)* 郭新然-好靜..讀書好勁..5中2教人...-.-'不過佢會教我..(hahahaha')
*(22)* 陳文超-好肥..本來好得2...但係好扮野..
*(23)* 陳峰-'-(神峰)勁傻的...佢要留班..好5捨得佢...-.-'
*(24)* 陳+俊(高佬.膠俊)Always Sleep TOO..佢都好好人咖..右搞笑wo..*v*
*(25)* 25號係我喇..終於到我喇..yaya..不過5知up乜物 tiM..hahahahhahha'
*(26)* 陳焱明-(陳Shy明)對我爆好..嘻嘻...全班最高..最好人的.....^^"mY love3<
*(27)* 曾晶晶-(敦晶晶)跳水天后..呵..我作GE..'好似東=故..=.='對我都好好咖...^^
*(28)* 湯+健-(湯包)成日食包..一日最少2個...D包右似湯GE 顏色...SO叫湯包..-.-
*(29)* 黃滿朝-(排骨)好串咖佢...BUT..問我野個陣都幾好GE..問完就...呵呵..
*(30)* 劉顚怡-(國產007)好令仔GE..(女仔多的)我勁中2佢咖..成日同我鬥成績..多数我Win haha'"mY love3<
*(31)* 歐陽偉倫-(歐陽)同佢5多熟..but..初1都係同佢一班..總同過佢坐..-.-'我聽人講佢都好好人ge...^^
*(32)* 蔡東鳯-(東鳯)佢好似5色講野咁..我成日玩佢咖..(奸笑中)'
*(33)* 盧允晴-佢傻傻下的..最記得係佢請過我一次糖..呵..-.-'
可能因為打5晒Ge問題...!'
以下會放係下一篇播放...希望大家繼續支持喇,.,.thx..*v*;'
|