尋日打左成篇..點知咩都無哂..火!!!
大火la..so..唔打返la..miss左佢!
今日成日好少打波..係放學練波先打...
之後比君佬踩爆左隻腳..之後一直打..好攰..
阿囡對唔住ar..聽到你把聲嗌到沙哂..sorry!
隊友好與壞..在乎溝通與關懷!^^
成日出左好多場..好辛苦..幾好體能都無用..
今年既目標係冠軍..我地既眼光已經唔再放係陳兆民..係D1冠軍!
大家一齊努力ar!!為左名囡..為左個team..為左自己..為左學校!
努力吧!ALISON BLUE~