| «‹ October 2021 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2007 年 11 月 26 日 星期一  |
迷惘的我  |
分類: 未分類 |
以前
很多人對我說
人要失去才懂得珍惜
我不明白
直到現在
我有些了解
每次回憶
才發覺過去是美好的
愈覺現在很辛苦
愈感到懊悔
不入虎口,焉得虎子
我一直深信
因為它曾給我一段令我驕傲的日子
我想站得更高
但發現在不斷攀爬時
是很辛苦
很痛
很想回頭
當停下來時
會發現傷痕累累
但已經不能回頭
很迷惘
已經忘記了為甚麼要走下去
已經沒了想在山頂眺望的渴求
我這段日子
一直停留
不斷回留
很迷惘
到底我的山頂在哪
|
|
|
你個腐女又改我花名xDDDDDD 有機會我又要轉xDDDDDDDD 要同你地一齊讀?!! 但只有50%的可能.....有地方住先算xDDDDDDDDDD
|
|
|
指文~~ 於 2007-12-10 08:13 PM 發表:
我都好想讀番2cT囗囗囗囗囗囗囗囗囗囗..........T
衣家..........唉....唉...唉.....唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉..........
估唔到快樂既時間只維持一年.....
我會盡力試轉基督的~~~!
我會找回那些暫別的歡樂的~~~!
加油~!
轉唔到就大學見~李嬸嬸~紙巾妹T囗 T<一定要(奇蹟會出現的!)
|
|
|
我都好懷念以前既回憶...>__失去左就好難擁有番...依種心情我係明白!! 依家係好辛苦...雖然有朋友...都有時候都會俾我一種好陌生既感覺!! 唔知點解...我好想番去2C果陣時同你地一齊玩既日子!! 希望你每日都開開心心!! 就黎考試...大家一齊加油啦:] by kwan
|
|