今日打羽毛球..呀sir對個男仔充滿信心..叫佢同我打..我超努力打之後羸21:16..呀sir唔服氣,叫佢同我打多一次..敢我咪奉陪囉...本身我已經輸12:8之後唔服氣追到21:19..勝了!不過我就拉傷左!==..但令我諗起葉佩廷講既野..."未到最後一刻都唔可以放棄,因為你仲有羸既機會"她因為這話令她勝了世界第一張寧。