今日天氣好唔穩定,番學果時仲落雨。有少少掃興,但係冇影響我既心情。今日真係我最感受到學校的愛和開心的一天。一開始係聖經問答比賽,我有份參加哦!不過一開始的必答題有點失準呀!只答對3題同紅社差10題。之後大電視我們勝他們1題....最後搶答題我地係敢按鍾...都ok啦...差200分(2題)
cat walk真係唔可以唔講,個個社都好勁..紅社歐洲,籃社美洲,黃社非洲(哈哈),我綠社亞洲!加上紅地毯和燈光,絕掂!!!!老師都有玩,最後仲玩亮相!