愛哭的壞男孩
你阿媽大減價益你阿爸
老虎蟹都制!、女人真係茶煲呀!
超咩超 唔順超過兩招丫!
返鄉下耕田啦!
正一大泡和!
俾俾俾膝頭對上就髀!
LO613
暱稱: 怕羞仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 九龍城區
« August 2015 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
...
la
去海洋公園:
你好野小洋.....
好掛住你地a!
文章分類
全部 (11)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 11
留言總數: 15
今日人氣: 17
累積人氣: 592
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 13 日  星期四   晴天


你好野小洋..... 無奈 分類: 未分類

昨日又係打籃冇乜野做.昨晚起到同班令女傾電話.傾到1點小洋話去訓覺.之後 就cut左線.之後打比狗康.

打埋比小婆.小婆話嗅樣起到玩電腦 D人話去訓覺.其實起到玩電腦囉.9我到冇得同ax傾電話

小洋聽電話你又5聽.狗康好似想食小婆.我估kaKa.同佢地傾到3點就zzzzz

我記住你....






訪客留言 (返回 LO613 的日誌)


小婆* 於 2006-04-16 06:33 PM 發表:
點食牙.你傻架.
花生吾使甘認真牙.
講笑姐佢
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係我多嘴.. 
Posted at 2006-04-17 12:09 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



生 於 2006-04-15 12:44 AM 發表:
呢*野可以亂食 ,說話唔可以亂講呀. 咩叫[好似想食小婆] 你有冇小婆會點念呀! 你地當小婆係咩呀 ?! 同小婆講SORR啦你 !!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Sorry.呀婆 
Posted at 2006-04-17 12:08 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



小洋 於 2006-04-13 03:09 PM 發表:
咩喎
甘人家牙朋話想訓覺ma.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哦!
Sorry.怪錯你添!
你5會怪我a嗎? 
Posted at 2006-04-17 12:07 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]