..::好煩牙::.. - ■≡*玲玲BaBy*≒◆的日記 - QOOZA BLOG 網上日誌

..:■≡*玲玲BaBy*≒◆的日記:..


 

LOLITALING
暱稱: ■≡*玲玲BaBy*≒◆
國家: 香港
« July 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
..::喊::..
..::電腦功課::..
..::愛你牙::..
..::好撚火::..
..::好煩牙::..
文章分類
全部 (28)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 28
留言總數: 14
今日人氣: 0
累積人氣: 2048
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 29 日  星期五   晴天


..::好煩牙::.. 鬱悶

今日牙...個牙SIR傻左囉..::.

要放學之前係班主任堂牙MA..::..

佢一入黎係咁講野..::.仲好大聲咁講喎..:.:..

我地聽到呆左囉..::.佢之前都唔係咁既..:.::.:.

佢之前對我地班好好架..:.:::..:

佢E+唔同左好多囉..::.但我開始憎佢囉..:.

有時D野都唔關一D人事既..::..

唔關事個D都唔罵囉..::..仲有牙..::.

佢換左我地位囉..::..我仲要同一D唔鍾意既人座喎..:.::.:.:::.

個D人仲要係唔講野唔得個D囉..::..煩死人囉..::..

大佬牙..::佢嘈換前面我都唔理啦..:.::..好換唔換仲要換係我前面囉..::..

好撚火囉..::..E+好唔想番學牙..::..都唔知佢係咩牙SIR泥既..::..

我唔想係尼班囉..::..日日嘈..::煩到死..::..

之前都唔係好鍾意架啦..::..E+仲煩左囉..::..都唔知個牙SIR換咩位.::..

唔換位咪好囉..::..我地個班都開始冇咁嘈啦..::..仲想點喎..::..

好鬼憎個牙SIR囉E+..::...好想唔番學牙..:..:::..:.

***好憎個牙SIR呀..::..佢係咪傻左牙?!

刊登時間︰2006-09-29 04:29 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 LOLITALING 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]