感冒中,,,,,,,
♥♥呀娟....
[[*〝《好想好想[_你..★〝知道孤獨的感覺.★°[||"`
.★'° ,-你可知道有多難受嗎;,.只想你在我身邊`\/*..,
LOLO52O
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
LOLO52O
暱稱: "◆ aR..娟...×°[]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
MORE...
最新文章
•
辛苦辛苦
•
有好野比大家呀
•
happy...
•
冇水?!
•
返大陸
好友名單
Yoko994919
aii_520
TW1314520
Kit_Noriko
michael75
jerffery
lvykaka321
Mia21026
siukane
LITTLE15800
siu_lee312
monkman81
顯示全部(14)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
•
2008 年 08 月 (2)
•
2008 年 07 月 (8)
•
2008 年 06 月 (9)
•
2008 年 08 月 (2)
•
2008 年 07 月 (8)
•
2008 年 06 月 (9)
«
‹
December 2014
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
文章分類
•
全部
(19)
日誌統計
文章總數: 19
留言總數: 95
今日人氣: 0
累積人氣: 9058
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
網站連結
尚無任何連結
2008 年 8 月 4 日 星期一
辛苦辛苦
分類:
未分類
金日好想呀 冇出街
感冒中,,,,,好辛苦 全身好攰甘
好辛苦呀
發表時間:2008-08-04 07:55 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 LOLO52O 的日誌
)
Lam_number8
於 2009-03-09 07:06 PM 發表:
cm^^
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
siukane
於 2008-11-04 02:38 PM 發表:
cmcm=]
娟姐好耐冇留cm俾我喎!!!!
得閒去下啦^^"
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
siu_lee312
於 2008-08-23 01:47 PM 發表:
哈哈!!
cm
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
ka19950925
於 2008-08-19 08:52 PM 發表:
CM =]
好返之後一齊出街丫/\/\
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
SuETLSY
於 2008-08-17 08:14 PM 發表:
CM=]
希望你快d好返`
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 LOLO52O 的日誌
]