| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 6 月 13 日 星期五  |
| 2008-06-13 |
分類: 未分類 |

金日6.58 起左身 頂冇教手機 唉唉
出門先落雨 冇攞傘 寶寶有攞到^^
同寶寶一齊去搭輕貼
搭輕貼果陣落得好大 不過到左SCHOOL果陣
冇落了 好好採姐
金日只係字MATCH 有2.3條5明..不過其他英該冇咩問題掛...
考完試....
金日係約好左去唱K
但落雨 冇去到 同楣楣一齊返 距起(重付)落
頂LO 落BUS先梨落雨
整到我身濕左....買左D野食之後返HOME啦
|
網主回覆
嘻嘻.... Posted at 2008-06-14 08:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
冇呀.....呵 Posted at 2008-06-14 04:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
霖 於 2008-06-13 11:12 PM 發表:
HALO
|
網主回覆
thx" Posted at 2008-06-14 09:38 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
k k 於 2008-06-13 09:30 PM 發表:
咁好考完試....
|
網主回覆
- -" Posted at 2008-06-14 09:39 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
冇呀 呵呵 Posted at 2008-06-13 08:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
豆 from 6E 於 2008-06-13 07:56 PM 發表:
今日勁大風囉!! 開傘個陣搞到好狼狽... CM...CM...
|
網主回覆
係呀係呀 Posted at 2008-06-13 08:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
儀"]]] 於 2008-06-13 07:50 PM 發表:
Cm for you~~ 終終終終於等到你打Blog啦TT
|
網主回覆
= =" Posted at 2008-06-13 08:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
kennest 於 2008-06-13 07:45 PM 發表:
cOmment
|
網主回覆
^^ Posted at 2008-06-13 08:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|