感冒中,,,,,,,
♥♥呀娟....
[[*〝《好想好想[_你..★〝知道孤獨的感覺.★°[||"`
.★'° ,-你可知道有多難受嗎;,.只想你在我身邊`\/*..,  
LOLO52O
暱稱: "◆ aR..娟...×°[]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
辛苦辛苦
有好野比大家呀
happy...
冇水?!
返大陸
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
文章分類
全部 (19)
日誌統計
文章總數: 19
留言總數: 95
今日人氣: 0
累積人氣: 9054
站內搜尋
網站連結
尚無任何連結
2008 年 6 月 13 日  星期五   晴天


2008-06-13 分類: 未分類

金日6.58 起左身  頂冇教手機 唉唉
出門先落雨 冇攞傘 寶寶有攞到^^
同寶寶一齊去搭輕貼
搭輕貼果陣落得好大  不過到左SCHOOL果陣
冇落了 好好採姐
金日只係字MATCH 有2.3條5明..不過其他英該冇咩問題掛...
考完試....
金日係約好左去唱K
但落雨 冇去到 同楣楣一齊返 距起(重付)落
頂LO 落BUS先梨落雨
整到我身濕左....買左D野食之後返HOME啦

 

 




訪客留言 (返回 LOLO52O 的日誌)


Mia21026 於 2008-06-14 07:33 PM 發表:
我甘醒,僅有帶!
多得我.你早上才沒有弄濕xp!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嘻嘻....
Posted at 2008-06-14 08:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ka19950925 於 2008-06-14 10:46 AM 發表:
咁多人呵你你唔好同我講你病左呀--
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

冇呀.....呵
Posted at 2008-06-14 04:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



霖 於 2008-06-13 11:12 PM 發表:
HALO
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx"
Posted at 2008-06-14 09:38 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



k k 於 2008-06-13 09:30 PM 發表:
咁好考完試....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

- -"
Posted at 2008-06-14 09:39 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lvykaka321 於 2008-06-13 07:56 PM 發表:
咁你有冇病左呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 冇呀  呵呵
Posted at 2008-06-13 08:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



豆 from 6E 於 2008-06-13 07:56 PM 發表:
今日勁大風囉!!
開傘個陣搞到好狼狽...
CM...CM...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 係呀係呀
Posted at 2008-06-13 08:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



儀"]]] 於 2008-06-13 07:50 PM 發表:
Cm for you~~ 終終終終於等到你打Blog啦TT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 = ="
Posted at 2008-06-13 08:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kennest 於 2008-06-13 07:45 PM 發表:
cOmment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 ^^
Posted at 2008-06-13 08:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]