返左1個星期工啦...
其實第1日返完工..好辛苦....有種好想同人傾計既感覺..
後來,有位朋友主動SMS問我返工返成點...果下我好感動@@ 仲傻到喊到出黎..哈哈
好似冇乜放過假咁..好多野做...感覺好似告一段落,但原來未完=.=
仲要傾學校野..唉,放過我啦.....傾FYP...SHIT-_-!!
點解到6月尾仲有咁多野搞架...