...對現任女朋友的感覺小了...是我們..都不愛對方嗎...!?你每天的生活就是這樣..番工,放工.陪人...嗎..!? 一種安全感都冇....我真係好驚..
識左另外一個同你一樣性格的...雖然是大8year.. 不過...我對她有感覺....但我吾想去做咩...只想做好朋友...因為..8year..真係好大下...佢係我最悶既時/候..出現左...但我會中於我對女朋友既情...只想講..我對你都係真心的...