..♠.S!u 糖."♠”]]☠X ω <♥♥♥☂♪◎
你帶給我幸福◇`-]!° 笑容 ϒ▂ 還有眼淚◢+♣♧       ♬不擔心跌到
                        
  
       但淚水不願給你看到                         
LOVE2340
暱稱: ◇°┌因為愛■□所以愛×╳
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« May 2020 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2007-05-12
sorry~
又比人調位la~~
冇心機~
好happy~牙!!~放假
文章分類
全部 (44)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 4 月 15 日  星期日   晴天


鬧人~~...唉~..失落ing~ 感動

舊日的你已一天一天的改變]]...對我也沒有舊時那般著緊;重要~對著這個無理取鬧的我...你已沒有從前那麼有耐性了......~

今日...我地去左圖書館還書.....之後見到一d野.....所以走左!!~走左之後!!~~~我同D fd搵D野....搵左成日.....終於有答案la~所以去左美心....食野...~~哈(我最鐘意)~~之後食完野就去左公園坐~~起度傾計~~點知有條"o靚"仔個波打中左我個頭...但係果個係膠波....所以唔痛....但個"o靚"仔就慘lu~被羅命鬧到喊咁口!!~佢白痴嫁!!!打中我仲叫我地比十萬九千七佢喎!~我差D以為佢個腦係咪有問題嫁!!!!~底佢比人鬧.....但佢喊~我就覺得佢有d慘....所以我話:{算la~你講句對唔住....我比番個波你la~}好彩佢最尾都有講!!!~佢激到羅命嬲到爆!!~佢呀媽都唔知點教仔既.....教到個仔咁鬼串~~鬧完交~~羅命好攰所以番左屋企....之後我地就去左食雪條....食完就番左屋企lu~~好ya!!!聽日終於可以著夏季校服la~~好開心呀!!~

坐到深宵等待約見,,電話防似斷線,,快入眠...仍然在渴望這刻得到你照料]]]*~

刊登時間:2007-04-15 08:45 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 LOVE2340 的日誌)


love_2327 於 2007-04-15 09:38 PM 發表:
`你講得好呀___'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



girl_angel 於 2007-04-15 09:22 PM 發表:
白痴仔,抵死!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]