| «‹ October 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2007 年 4 月 25 日 星期三  |
又比人調位la~~  |
今日......堂堂都起度傾計.....
同八婆係咁傾......
搞到被miss鬧左幾次.....
可能因為嘈得滯.......
我又被人調位la~........
而家同米粉坐.......
是但la~.....
坐到邊都差唔多........
之後.....食lunch果陣.....
走左去a.p.m......
唉~
唔好提la~
搞到遲左番去.....
被人罰企......
好慘ar.........
放學....等佢~
等左之後去左行倉.....
行完.......行觀廣.......
之後......
番屋企lu~.......
|
| 刊登時間:2007-04-25 09:42 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|