現家同你一齊係開心...
不過睇你fb咁多咩之後,,
都唔知同你散好冇???我同你一開始同你一齊;岩唔岩!!!!
散左又心軟..一齊就有好多既野.令我地又散...........
我仲諗緊你係唔係真心!
你等等又同個d咩..咁我點呀!
我真係唔想又見到同聽到人地咁講~~
咁不如...................咩算啦
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!