同返你一齊...本身你壞我真係冇所謂....
但係愈諗愈想你改!不過,我都知你改唔到嫁啦..
唔知點解成日想同你散..可能我真係接受唔到
但係散左,,,,聽到你話真係改果D~我可能心軟啦!又同返你一齊..
我其實最想係你改曬先.先同你一齊返!
不過,最驚係...果時!我再唔鍾意你..
唉....一個人又點會真係因為你..已改呀!{傻左}