今日雖然係早放學.但我依然3:45pm返到學校學笛子.
我早早3:15pm就返到學校.人好少.少到可以數到.有好多校工來來回回咁做野.我企係110室到眺望.個天好藍.好靚.D風好舒服.
我一直企.企到唔知幾點.見到由學校門口入黎GE人好少.仲見到學笛子GE師兄.只見佢同一位男人行過黎.原來個男人係代嚴SIR.我好害怕.因為其他學員冇到.只有我一個女仔.同埋兩個男人(仔).
我心情不好.而且有D害羞.所以個SIR叫我吹.我都冇吹.其實佢好後生.睇落去得廿幾歲.佢坐係我面前.我自然唔敢吹.但佢以為我唔識吹.揀左好多首.我都搖頭.表示唔吹.而個師兄就企係我隔離.不斷話:小麗.你吹啦.兩個男人(仔)係我隔離.我好唔自然.拖延多好耐.我因冇心情而放低笛子走出課室.佢地兩個都冇我乎.
我見到有D哥哥姐姐依家先放學.佢地一定好攰.我來來回回走出課室有幾次.最後我仲係課室到訓覺.我根本冇練到笛子.頂多都係練左一首就冇吹啦.
一知道放學.我就急急腳執野走人.白白浪費左1個鍾.個阿SIR仲以為我發脾氣.可能因為我成日冇講野掛.
行得太快啦.所以搞到胃痛.返到屋企.我諗到一句:
[只想要見你]
|