| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2006 年 6 月 3 日 星期六  |
| 今日都幾開心... |
分類: 未分類 |
今日係最黑人憎的長週...又要早醒~~
番到去又要扮柱咁企係到幾個字喎*(悶死人)
今日本身小ben ben冇返學嫁*
點知到左9點幾到佢就返左黎喎...佢咁都得??
咁我下次等到10點幾先返都得啦~~~
跟住到左10點30我地下左去禮堂聽講坐...
鄧姑娘搵我出去玩喎*我唔係好想出嫁~但比人逼
好ya到左小息啦...今日又唔洗罰企好開心//\
點知死人輝輝.陳嘉年.肥鋒一起串我喎~
激死我啦!!因為我唔名佢地串呀嗎"
之後到左課外活動堂~-我地班下左去音樂室到玩...
d人係到玩巴士啊叔好搞笑呀...
肥鋒.陳嘉年.張啟康係咁係到打好搞笑呀
陳嘉年唔夠打就係話跟我要打就我喎//\條仆街呀-
佢咁話我都應該知道會冇命嫁啦...放左學我未走過去打佢啦
我同佢都唔敢打大家*我未叫嘉琪囉佢就係咁叫鋒哥...
我知道肥鋒幫佢我一定比佢地蝦嫁~
咁我未走過佢打佢先囉...點知肥鋒就搵野打我個頭*
佢打得大力喎...我未打番佢囉...點知佢仲係咁打我***
下下都要咁大力...搞到我個頭依加好痛呀
個死人湯主任見到我比人咁打都唔幫我啵...衰到P街呀//\
今曰點到啦我地(細玲.朱紅.我)一起上小明屋企玩 - - -
小明個細佬好煩呀~~係叫嘈喎...左住我睇野\\/
我地玩到4點45就下左商場玩***
有條女件3同我一樣...走過黎話~妖~
我好想走過去屌撚番佢嫁...
細玲叫我唔好搞事我先冇去搵條八婆咋*
死八婆我認撚住你~你開口嘈我先的話我一定會打到你訓倉\\
|
|