呢兩日陸運 ~
禽日無啦啦比人叫左去跑4 x 400
跑完之後隻腳勁震 !!
冇晒力囉....
兩年幾冇跑400米喇 !
今日我去推鉛球.
好重牙.~_~
推完之後坐到3點幾左右
我係咁狂訓覺..
不過訓得唔好,
D人狂叫..'' 紅社+油 .. 紅社+油 ''
好嘈
同埋又好熱WO
之後我地F.1要啦啦隊...
好樣衰囉..!
啦啦隊完之後勁想喊囉..講真
我冇諗過我咁令仔...
會做D咁既野囉 ~
算喇...
呢兩日係我反學之後最開心個囉
你地以後都係叫反我'' 瘋瘋'' 喇..唔想D人係咁叫我全名牙.= = 我個全名好撚難聽牙.!
|