漫長時光總有一天 我 能傷心癒 ?
我諗我開始放得低..
但係 ;
我到低係咪可以完全放但晒.?
我又可以放低幾多.?
好想比人停幾日課..
好想讀到15歲就唔讀書
唔想再反陳南昌 ...
C[]mMenT Please `