曾經以為糖系我一生摯愛,
點知...因為牙痛被逼自己戒糖,
可惜1年后又再食返。
系我識唧朋友中,好多人都鍾意食糖,
每次去邊D人都會俾糖我食,
我都會義不容辭咁食,
我認為糖可以帶俾我快樂,
so,去到邊我身上一定要有糖or無時無刻咁食,
但..我宜家被逼戒食糖,
因為,牙痛..
以前唧我就算牙痛我都會照樣食,
點都唔戒口唧..
等到系呢邊,因為某D事唧發生,搞到我唔敢再食咁多糖,
身邊唧朋友就算有糖食,我都會完全唔理牙痛而去食,
但...距地知我鍾意食糖到癲,
距地會一個二個提醒我唔好食糖,
同樣都會講一句嘢:“你牙痛吖,唔俾食..”
但..我都控制唔到自己...
近排有牙痛辣,我都系忍唔到口,
今次我一定要忍,我唔想再牙痛吖,
牙痛好辛苦吖,乜嘢都唔可以食,超憎呢種感覺lo!!!
唔系牙痛唧話我都唔會做出咁殘忍唧事,
逼自己戒糖lo..
糖吖糖,我會好好掛住你ga辣..
唔系我想戒而系...我只牙好痛吖!!5 %>_<%
好可憐吖,唔可以食糖唧滋味好難受吖。
|