| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 7 日 星期一  |
2008-04-07 |
分類: 未分類 |
琴晚joey msn搵我__叫我今日反學溫書_"
-口-''咁乖既?>...<"
今朝 6 點 45 起左身__換衫__"
著反套夏季校服[[仲以為無機會再著tim>..<]]
8 點幾係馬鐵 join 埋joey去左 M 記食早餐_"
之後反學校__"無啦啦反去溫書都要比人話_"
你係咪有 D 問題呀?!!!我著咩鞋又管_!!
我反黎溫書已經好比面你呢間垃圾學校_!!
痴線__"著對 CONZ 又有咩問題??!!!
我頂!!!!!.\ /.''之後冇埋到佢_同JOEY去左S.L溫書_"
好乖唷__""溫左個幾兩個鐘就溫晒本 F.5 既COMMERCE書+
11 點幾走左出沙田逛逛__"食埋野_"
88K反HM=]
|
| 發表時間:2008-04-07 06:31 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|