|
|
|
♥:Smile. Smile*)
give up. give up. give up. |
你真係走喇.? 留個CM好嗎.?
|
這曖昧關係 , 到底算是什么 (?) |
|
11.2
蕉早同瑩姐番學^3^.
番到學校緊係做功課拉.XDD '
早讀派左張吳知咩., 第1题問仲吳仲意個牙SIR.
好多人刀吳仲意. 想踢走佢aoa
楊國梁, 沒人會喜歡妳這大壊蛋喔.^o^
堂堂刀好悶哇.3. LALALALA放學喇.!!
陪瑩姐去中星買野食.,
跟住我就去左快M等小茶同老婆 #3#.
輝爺送左D糖糖比我. THANK YOU;
點解小左枝棍仔架.\/.
陪左小茶交收再陪佢買野食. '
THEN番屋K. 成1點先番到去-3-
又冇飯食喇, 我4日冇食飯喇/3\
好掛住D飯牙^_____^ ,
點半去左影印再番學校- )
等等等等, 到上堂 悶10rrrrr/.\
體育堂因為就黎考試GA關係拉,,
SO係課室到 上/ 成堂畫公仔 ^3^
好早番屋K拉, 乖吳乖先.?
今日好大風牙MAMA. 吹到我隻眼好攰10r.
問世間情是何物 (?)
|
| |
★`寫作的時間 -):
2009-11-02 05:19 PM
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 68 | »
|