 LUVDINUN 
|
|
名* 我叫[金金]
生日* 記好了-1213
性格* 就是想你去了解=]
最愛* 玩笑是我大本命!
| |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
{T0DAY IS..!?` 2007 年 6 月 8 日 星期五 晴天}

|
【小試牛刀^^* 】 |
-為話劇試造型^^
君君為我電了一頭卷卷卷卷卷的曲髮@V@
我人生第一次的曲髮♥
自己而言,覺得好看囉^_____________^"君君也說挺美`
只是覺得左面太狂野就是orz"
p.s君君: 闊太是不會看YES!!的!-V-"
另外,穿上劇服的rainy超美♥♥♥♥♥♥♥. 蠻像天使^^
拍造型照時鬧出一點的笑話...........君君暴笑.- -" 拍結婚照感覺良好^^
完成了一點.盧先生請盡快將快買好您的衣服!
*-今天的照放上album了,歡迎上去看看^^
|
| 0NE DAY WAS AFTER..*︰2007-06-08 06:55 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
頂!KERORO咩??
到時真係似KERORO既話,,
我驚LAISMAN會有犯罪既衝動!
|
網主回覆
cute!
咁未好囉,
佢錫晒您orz" Posted at 2007-06-10 10:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
-3-''知5知我係邊個呢?!
邱愷婷呀>V<''好靚呀-3-
羨慕眼神中*
|
網主回覆
haha.
都唔係好靚者^^ Posted at 2007-06-10 12:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
0range 於 2007-06-08 10:52 PM 發表:
|
網主回覆
我地用d布泥做佈景xdd" Posted at 2007-06-10 12:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
爆炸頭囉orz" Posted at 2007-06-10 12:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
History: |