2010 年 11 月 13 日 星期六  |
2010-11-13  |
分類: 未分類 |
'終於考完試啦.
'唔洗日日5點起身溫習.
'搞到E+超眼訓.
'不過,都炒左2科.英文同會話.
'天日右要去賣旗.
'唔知去邊到賣好.
'去訓教.
|
網主回覆
你冇炒?  Posted at 2010-11-14 11:15 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
抵死.  Posted at 2010-11-13 06:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
55.開心  Posted at 2010-11-13 02:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
kaiRex 於 2010-11-13 01:09 PM 發表:
我地考完好耐lu-3-
|
網主回覆
咁快?  Posted at 2010-11-13 02:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|