琴晚吃完飯就睇電視啦''
睇高朋滿座...女人5易做N潮爆大中.....><''
睇完就訓覺啦....]]]
涼都未沖就去訓啦...]]]
本來想沖ge..突然唸起DD野令到我好5開心牙><==
跟住埋5沖羅~~
家姐叫我裸起D野..我就是但擺系度啦><''
家姐就話你做人5是但??
關你鬼事牙><''
5係喔..]]]
你估我5想是但做人牙????
是是但但甘過1世埋算羅..]]
重乜野感煩姐><''==
唉..
今日11:00就起左身啦~
跟住就擦牙...洗臉''
吃早餐啦><..==
跟住玩電腦...打左2編日記啦><''
所以埋陣間先沖涼==
嘻嘻><''

|