星k5,,,
去左睇電影"變種特工,狼人外傳"
好正啊套野,,,睇到好爽,,,
睇完之後去左KIMO食飯,,,
死狗窿係度狂引我笑,笑到傻晒-.-
食完就一齊塔7號呠呠車返hm
星k6,,,
去左黑沙bbq呢,,,
去到,,,星爺,,,霸吾到爐,,,
要租爐,,,好j貴啊><
之後好無聊又ok開心咁
係度食野,,,燒野食,,,玩紙牌,,,
到走戈陣,,,hin姐's爸車我地,,,
實在太好人啦-v-',,,去巴士站度等啦,,,
嘩,,,個巴士站,,,多人到難以形容,,,
之後等等等,,,終於等到架呠呠車黎啦,,,
之後返hm lu 超攰的說~"~
|