5月23日
今日,返學,,,返去排隊,,,
好彩豬邦冇講野,,,即刻上得去,,,
上班務堂戈陣,,,去左廁所,,,
之後返黎,,,有個高中生話溜左部電話係課室入面,,,
之後我幫佢搵下啦,,之後搵吾到,,,就出去話比佢聽話冇,,,
之後落堂,,,d miss入黎搜身,,,乜都搜吾到,,,跟住叫左上堂去過廁所既出黎,,,
之後得我同kuan去過廁所,,,跟住係個室度審問佢先,,,又叫我係出面等-.-,,,
途中,,,有好多老師行過,,,有謝哨tim啊,,佢仲問我咩事,,,超魚><
等左起碼十幾分鐘,,之後竟然叫我返去課室到先-.-白白咁企左十幾分鐘,,,
又吾問我野-.-真想打獲佢-.-
英文課,,,
做話劇,,,冇做過去,,,吾做lu,,,
放學,,,回家去,,,
|