6月3日
今日,,,
隻腳吾知咩事,,,
好q痛啊,,,龜速行路,,,
朝早落雨,,,諗住去買雨傘啦,,,
買完出黎吾落雨-.-
之後返到學校就即刻落大雨,,,
都吾知係吾係玩野-.-
上堂,,,
派左好多測驗,,,
好彩歷史合格姐,,,
上德育堂,,,
大6仔話去補測地理,,,
跟住陳艷x話吾比去,,,
wa,,,睇到佢個屎忽樣,,,
超級衰,,,之後抄抄抄,,,
放學回家訓教去,,,
6月4日
上美術堂,,,
個袋畫左大金公仔,,,
出到去介紹,,,魚皮死>/////<
面都紅q晒,,,
班死人野,,,我一出就係度笑-.-
無奈無奈無奈,,,
之後等放學回家又訓教~~

|