我今日上IS好開心呀!
等左咁耐終於可以上IS ROOM啦!
我地上左去做實驗!
實驗就是使用顯微鏡睇報纸!
我個組得我一個girl,because我地班girl得11人,男有22!所以每组一個GIRL(除左1組)
所以好慘>.<