愛情~彤彤
大家好!我係彤彤!!

大家來留言!!
LYTLOVE
暱稱: 彤彤
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« October 2020 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2010-04-23
2010-04-18
考試成績
camp
旅行
文章分類
全部 (20)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 20
留言總數: 30
今日人氣: 1
累積人氣: 347
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 29 日  星期二   晴天


camp 愉快 分類: 未分類

12月22日至12月24日去左童軍嗰個camp!係沙田

一放學我哋就即刻去地鐵站搭車去沙田的目的地,

一入到去就紮營,之後就BBQ la,我地仲有得抽獎,

我抽到一個好靚的滑鼠,第二日,我地就要做早操,

就是上山跑5個圈!

最衰就是沖涼,男仔就有好多格比佢地沖,我地女

仔,唉!得一個廁格比我地沖,搞到我地2個2個一齊沖,

我地中午仲要上獅子山去望夫石影大合照,途中,我地

行錯路,要行山路,扶住樹行,超驚,不過有d人仲驚過me!!

之後到la.阿sir就讚我地好耶,超辛苦,行左4個鐘頭!之後落山

仲要去買餸煮飯,得$40,魚都冇得食!真慘>.<

去到街市,唔知點解d人好鐘意問我地{係咪打邊爐呀?}

第三曰終於可以走了,太好了,一起身就叫我收拾東西11:30要交場

之後11:40都仲未走得!!最嬲嘅係另一間學校不停取笑我地,我們

得了第三名,我地有4隊!佢地又陰陰嘴笑我哋!仲有一件事.就係搭車走

另一間school的阿sir就話佢地訂左bus,佢話益埋我地車我地一齊走,

我心唸,我地駛鬼你益呀,我地唔識自己坐車走咩,我比面我呀sir喳!唔係我都唔會

坐你車呀!當我地乞兒呀,益益聲咁難聽!!

 

 






訪客留言 (返回 LYTLOVE 的日誌)


aR_ks 於 2010-01-16 02:27 PM 發表:
係囉,好叻咩,有車大晒咩,如果我地童軍多啲人既話,學校都會揸車黎接我地喇.
同志們喎`c0mment`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YAMHLM 於 2010-01-07 12:45 PM 發表:
唔駛咁嬲既...個位阿SIR講野不嬲都好難聽...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我冇嬲,只係發洩下啫!!!
Posted at 2010-01-10 04:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yvonne2323 於 2010-01-04 07:00 PM 發表:
cm...
記得去我個qooza留番個ar
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



carman_2513 於 2009-12-29 03:57 PM 發表:
cM:)
俾我就....xDD`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]