2007-12-21 - “沒有期待就沒有失望”_=[]愛人真係會俾被愛辛苦__{___}°.被愛真係會幸福d??•° - QOOZA 網上日誌
“沒有期待就沒有失望”_=[]愛人真係會俾被愛辛苦..{___}°.被愛真係會幸福d??•°
                                                                               
LaMnKit
暱稱: 琳
性別: 女
國家: 香港
 

最新日誌

2008-01-07
再不是那個胡苑琳..
2007-12-21
2007-12-20
2007-12-14


日誌分類

全部 (61)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 


RSS Feed
2007 年 12 月 21 日  星期五   晴天


2007-12-21

今日係聖誕聯歡會...

本來諗住今年既聖誕聯歡好無聊..

又係好似上年咁啦..

開頭真係好悶架...

因為係禮儀...but又d都ok搞笑既...

禮儀完左就係小息...

本來我同stephy一齊既..

但係後來見到小慧佢地..

就走過去搵佢地啦...

跟住我地係到搵緊肥肥....

點鬼知佢係2樓..

慧叫佢落泥..佢點都唔濟...

呵呵..

咁岩小息個鍾響左..

肥肥佢地..即刻落泥..

我地又趕住排隊...

之後miss同我地講係唔洗排隊架....

哈哈..

好多人都好lor添...

我地係到話肥肥...

肥肥你咪又係要落泥..

又話唔落既...

之後我地係到睇miss wong同mr.lee係到跳舞..

哈哈..

俾我地見到mr.lee係唔識跳舞架...

睇完佢地之後...

我地就去左睇d唔知咩啦..

睇到一半..就上左去搵周咩東佢地係到玩..

玩到一半..

miss wong無啦啦入左泥喎..

我地個時仲要係到玩緊lee個漢堡包..

仲要最緊張時....

佢就入左泥..

我地縮都縮唔切..

佢走過泥問我地..

係到做緊咩...

我地就話玩緊漢堡包..

佢走左之後..

我地玩第2d..

就泥完既時候..

我地玩個個唔知咩東..

放學lu..

自己一個走去問我最中2既7號車..

一落到去..

都知佢地冇等我架啦..

個左馬路個時..

見到佢地啦..

我好想追佢地..

可是我冇做到..

到左7仔..

佢地見到我..

叫我..我先扮見到佢地...

本來係諗住叫你地..

但係...

哎唷..

好眼訓添..

今日到咁多啦..

期待1月9號...






訪客留言 (返回 LaMnKit 的日誌)


siiiu慧` 於 2008-01-06 12:08 AM 發表:
開心啦`X)
冇人煩你啦`
系哇 我錯哇 我錯哇 錯哂tim
最錯系估吾到我真系當你地系朋友`
反轉頭比你嘩我成日都覺得自己冇錯既性格
好吾中2我呢重性格`
你又例子都冇`算點`
我真系今日先知我有甘既性格`
但系我真系吾覺得自己有l0r`
甘我比例子你na`
f.1 lucy佢同介刀搞到我喊`比ah ms.ng知道左`;
我有講過我自己冇錯 我反2系覺得自己對吾住佢 好耐久 因為我搞到佢比老師罰 最後佢都系到喊`
我吾系要嘩自己有咩好好好 我只系拎個例子出黎
上次同老母嘈`系因為我比個fa 型c剪到個頭好柒`系到同表姐講點點點
佢又插咀入黎 之後同佢嘈 系佢嘈我先 個個都叫佢咪嘈我 佢都系嘈
我自己一時發火講句粗口 我都吾覺得自己錯 因為我忍左好耐`最多都系嘩我冇e.q姐`
但系你自己冇錯系甘比人鬧 你一時發火爆句粗姐 吾算過份先`所以吾覺得我過份`
最後讓步既系我 佢都系要同我嘈 我冇計 我真系冇錯l0r`
到我個人認為你挑起把火個陣`我都吾覺得我有錯`
冇啦啦嘩q我有d咩都覺得自己冇錯既性格`我真系好吾鋸`…
到你嘩你中2甘講野個到`我真系覺得你好[冇理取鬧]
有人同你講d廢嘩 你嘩吾聽 佢同番你講我系中2甘講哇 又吾關你事 又類既嘩 你會有咩感覺 有咩反應
重要系由頭到尾都系佢講哂囉`又系佢要講廢嘩 自己吾想聽廢嘩 咪嘩吾想聽囉 佢又嘩自己講野關你乜事 你系佢乜水 但系佢明明系同你自己講野b0`吾系無理取鬧系咩na?
重要系一早同過你講吾中2聽到[做咩甘冷漠 吾好甘冷漠]既說嘩 但系你一樣系有再講
+上自己一早都講埋做咩會變左 佢又再問多次囉`[關區主佢地咩事?]
我真系覺得自己講既野系吾系冇用嫁 跟本冇理過我講既野 講左同冇講一樣
+上你比頭先同我msn既對嘩 系好懶臭串 0r吾系啦 我個人覺得 我冇嘩你系甘覺得哇`
[sorry呀..我都唔想咁架..但係你頭先..發生左d事先會咁..]<----呢句咩2c哇`我頭先做咩哇`?
最傷個句系`[你吾系喊呀]<----呢句咩2c 系吾系喊吾得先 我喊系為左咩
我變左第個人做點解先 你竟然答我[我點知你點解]<--之類既說嘩 我覺得自己甘重視朋友系冇用嫁 比朋友傷完 變做第個人 重要有人同我講番甘既說話囉`; 之後我同你嘈 我只系一時諗吾開介下手姐 就比你講句 對我好失望囉 甘我又系點解要甘做`?
你嘩同我隻秋會影衰你自己 甘我做你朋友都會影衰你嫁啦`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 LaMnKit 的日誌 ]




adopt your own virtual pet!

Cursor by www.Soup-Faerie.Com