今日好好好開針呀!!!!!

今日下午上中文堂wo,係到譯文la~譯下譯下,
譯到去個作者寫"我把一群蚊子比擬為一群白鶴在空中一邊fly一邊鳴叫,
其實...個作者把d蚊放入去個蚊帳到,再把d唔知咩煙焗住d蚊,話佢地係到"鳴叫",不如講真d,"慘叫"算la~~
我已經一邊譯一邊笑,點知= =
黃娟(班長no:2)佢係到傻笑
跟住佢一邊笑一邊講野,又唔知佢講咩~~幾好笑
跟住譯下譯下,佢又係到笑><><哈哈哈~~
之後放學,要做值日個陣,煒煒佢比咗一(快)(子)菜,
佢個到有四張,比一張黃娟,一張黎嘉樂,我諗住食岩個兩張,
我食個陣,黎嘉樂一個突擊,有半張fly咗落地下,有一張比佢攞咗
我得返半張= =
結果都係食岩個半張= =
做完之後,我去同煒煒,bobo去新苗買野食(蛇出去
)
bobo佢好好人咁買d野飲比d做值日既男仔,
點知,我講完呢句之後,就見到黃娟,佢話"d男仔走哂la wo"
之後bobo同我講"你唔好講呀ma~~咁佢地又可能咪唔走l~o~"
我都唔知咁準嫁ma
返到去,我開咗包魚仔餅食,之後,黎嘉樂佢走過黎,話"大家一埸姓黎,比d黎啦!!"
冇計,鬼叫我同佢同姓咩~~比佢攞lo~佢係到攞呀攞,攞咗超多,唉
話佢又唔係,話佢又係,冇計!
之後老豆請煒煒同bobo食noodles,
bobo比咗d"黃娟之街頭打人"既短片比老豆睇
老豆係到笑= =
之後返屋企,同阿妹溫書做野~@@@$%&#$%@$!@(做咗好多野)
好!!係咁多la~~聽日再打><