本日記主人:

Lai2 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
   
 
【幸※福】日記
歡迎大家黎到我個日記
希望大家鐘意LA∼∼∼ ><
 
 
我 的 資 料

暱稱: 小黎
性別: 女
國家: 澳門
MORE...
 
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最 新 日 誌
我一個最重要既朋友分...
超唔順氣既一日>o&...
好好好好好開針既一日
煩死人既一日
冇咩野做既一日
日 誌 分 類
全部 (8)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
RSS Feed
2006 年 12 月 1 日  星期五   晴天
   
好好好好好開針既一日 開心

今日好好好開針呀!!!!!

今日下午上中文堂wo,係到譯文la~譯下譯下,

譯到去個作者寫"我把一群蚊子比擬為一群白鶴在空中一邊fly一邊鳴叫,

其實...個作者把d蚊放入去個蚊帳到,再把d唔知咩煙焗住d蚊,話佢地係到"鳴叫",不如講真d,"慘叫"算la~~

我已經一邊譯一邊笑,點知= =

黃娟(班長no:2)佢係到傻笑跟住佢一邊笑一邊講野,又唔知佢講咩~~幾好笑

跟住譯下譯下,佢又係到笑><><哈哈哈~~

之後放學,要做值日個陣,煒煒佢比咗一(快)(子)菜,

佢個到有四張,比一張黃娟,一張黎嘉樂,我諗住食岩個兩張,

我食個陣,黎嘉樂一個突擊,有半張fly咗落地下,有一張比佢攞咗

我得返半張= =結果都係食岩個半張= =

做完之後,我去同煒煒,bobo去新苗買野食(蛇出去)

bobo佢好好人咁買d野飲比d做值日既男仔,

點知,我講完呢句之後,就見到黃娟,佢話"d男仔走哂la wo"

之後bobo同我講"你唔好講呀ma~~咁佢地又可能咪唔走l~o~"我都唔知咁準嫁ma

返到去,我開咗包魚仔餅食,之後,黎嘉樂佢走過黎,話"大家一埸姓黎,比d黎啦!!"

冇計,鬼叫我同佢同姓咩~~比佢攞lo~佢係到攞呀攞,攞咗超多,唉話佢又唔係,話佢又係,冇計!

之後老豆請煒煒同bobo食noodles,

bobo比咗d"黃娟之街頭打人"既短片比老豆睇

老豆係到笑= =

之後返屋企,同阿妹溫書做野~@@@$%&#$%@$!@(做咗好多野)

好!!係咁多la~~聽日再打><

 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 Lai2 的日誌)


MrsNiki 於 2006-12-04 10:51 PM 發表:
你ge黃娟牙...
屎蠢...!!!
梗係煒煒la..
洗問ge...!!! ~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



MrsNiki 於 2006-12-03 08:28 PM 發表:
本人都十分認同...
而且...你是傻的...!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你係話邊個呀????
我定煒煒先????
Posted at 2006-12-04 09:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



canny 於 2006-12-03 04:53 PM 發表:
to:MrsNiki 簡直好笑la..一見到你笑..搞到我都想笑..>v<'' to:kitty199367 乜你覺得5好笑咩..kaka''>v<''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kitty199367 於 2006-12-03 01:40 PM 發表:
有幾開心a?
姐姐........
^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



MrsNiki 於 2006-12-01 10:32 PM 發表:
我吾係叫做黃娟牙...
咁真係好好笑丫ma..!!!
你吾覺咩 !?????
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]