|
09* ------------------------------------------------------------------------------------------ 今日俾牙妹嘈醒左' 1早就嘈到乜咁...醒左佢幾句! 再訓過-33-" 起身{昇2}就打俾我拉* 去左開msnnnn` 昇話有重要事搵我..叫我起身即刻打俾佢" 佢擒日同我講定既.. 我整好晒d野..唸番起先打俾佢。 原來佢就系咁我今日系咪同丫邊個出街, 跟住問我去邊就收線囉﹏ [原來呢d就系緊要事.. o晒咀] 冇出到街牙今日,,成日系屋企玩電腦囉~ 夜晚;d人出晒去MK行街..我冇出到,系屋企煲碟! 幾好睇唷=]好感人牙,,,,,,, 2006-12-09 08:35 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 08* ------------------------------------------------------------------------------------------ 今日好似擒日咁拉' 去左梨木樹再去萬寧... 冇塔的,,去左KF再轉車塔地鐵` 有帶jacket吾駛俾人記p.17拉" 好多決賽囉今日! 擒日跑左個4x4,,,第3名"所以要出去拎獎! 個何家振成日系到扮晒野囉。跟住我同佢講緊野個時..東仔&&昇2就走過梨鬧佢}* 出去拎獎個時勁驚囉...出到去就冇乜野=] 個牌好令令唷____}}}*\卡卡.. 散個時,立立同濠1齊行...立立無啦啦整我個頭" 我之前以為佢吾同我玩拉`原來佢1直都冇^v^ 好開心囉﹏ 放左去青衣城"佢地買左sushi食*我冇買,, 等佢地食完就去左塔MTR去kF行街街.. 去到見到好多人..::[kk_妍_萍_等等..] 昇2都黎埋,,,跟住又見到煜佢地la" 我地去左個水池玩,幾得意囉! 件杉同條褲濕左-33-haha... ......................................跟住佩怡佢地走左 跟住我地就同煜佢地去左上面個公園玩拉\\ 白痴`我坐左上去系咁轉,好驚... 系咁嗌______']]'''''''''仆左落地下>_< 我地玩水戰,,,玩完成件杉濕晒囉@.@" 佢地件杉冇乜濕.....好慘"[kaka] 5點幾走luuuuuuu`*./ 班際4x1 ;; 第1牙"好開心囉..鍚爆佢地>33< 社際4x1 ;; 都系第3好似-3-* 全場總冠軍 ;; 立社(女子又系,男子都系!) 2006-12-08 11:41 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|