09*

------------------------------------------------------------------------------------------

今日俾牙妹嘈醒左'

1早就嘈到乜咁...醒左佢幾句!

再訓過-33-"

起身{昇2}就打俾我拉*

去左開msnnnn`

昇話有重要事搵我..叫我起身即刻打俾佢"

佢擒日同我講定既..

我整好晒d野..唸番起先打俾佢。

原來佢就系咁我今日系咪同丫邊個出街,

跟住問我去邊就收線囉﹏

[原來呢d就系緊要事..          o晒咀]

冇出到街牙今日,,成日系屋企玩電腦囉~

夜晚;d人出晒去MK行街..我冇出到,系屋企煲碟!

幾好睇唷=]好感人牙,,,,,,,

2006-12-09 08:35 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



08*

------------------------------------------------------------------------------------------

今日好似擒日咁拉'

去左梨木樹再去萬寧...

冇塔的,,去左KF再轉車塔地鐵`

有帶jacket吾駛俾人記p.17拉"

好多決賽囉今日!

擒日跑左個4x4,,,第3名"所以要出去拎獎!

個何家振成日系到扮晒野囉。跟住我同佢講緊野個時..東仔&&昇2就走過梨鬧佢}*

出去拎獎個時勁驚囉...出到去就冇乜野=]

個牌好令令唷____}}}*\卡卡..

散個時,立立同濠1齊行...立立無啦啦整我個頭"

我之前以為佢吾同我玩拉`原來佢1直都冇^v^

好開心囉﹏

放左去青衣城"佢地買左sushi食*我冇買,,

等佢地食完就去左塔MTR去kF行街街..

去到見到好多人..::[kk_妍_萍_等等..]

昇2都黎埋,,,跟住又見到煜佢地la"

我地去左個水池玩,幾得意囉!

件杉同條褲濕左-33-haha...

......................................跟住佩怡佢地走左

跟住我地就同煜佢地去左上面個公園玩拉\\

白痴`我坐左上去系咁轉,好驚...

系咁嗌______']]'''''''''仆左落地下>_<

我地玩水戰,,,玩完成件杉濕晒囉@.@"

佢地件杉冇乜濕.....好慘"[kaka]

5點幾走luuuuuuu`*./

班際4x1   ;;  第1牙"好開心囉..鍚爆佢地>33<

社際4x1   ;;  都系第3好似-3-*

全場總冠軍  ;;  立社(女子又系,男子都系!)

2006-12-08 11:41 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



LamB9580
暱稱: `!Am莓*
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
RSS 訂閱
RSS Feed