02*

------------------------------------------------------------------------------------------

今朝10點幾先起身a        '

起左身1陣就開電腦囉=]

chat msnnnnn`

跟住過左陣,姑媽打梨嗌我&&妹上去食野~

吾想上囉!旦係表姐係U.S.A番左梨*

點都要俾下面上去食囉....

2表姐同佢個bb來唷唷唷唷=]

第1次見佢個b"

我覺得大表姐果兩個仔女Q   d囉''''''''''''''''

食完落番梨///再chat  msnnnnn________

冇出街囉;係屋企msnnnn同down左戲睇*

好好睇唷>3333333<

5點半熄機..出去同d表姐食飯飯"

去{油麻地}食*3*      好遠...............

都吾係好好食..食左少少野..就吾食lor*=]

食完去左MKKKKKKK行街街。

然後就番HM囉…

番黎又再MSNNNNNNN`卡卡

2006-12-02 11:46 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



01*

------------------------------------------------------------------------------------------

新的1年,新的開始唷唷唷=]

咁快又1年拉 " 好吾据你囉!

lunchtime今個月冇訂飯...係課室`

開頭覺得係課室冇人理好正囉*

我聽住mp333"我行出去個時見吾到有丫sir miss囉,,,

妖....點知後面有個丫sir"

入黎班房狂鬧人,,仲係我耳邊勁大聲拎住個咪講野鬧人"

勁低能囉=]   小你a仆街

[佢係咪青山出梨架   1次講野大聲1時就勁斯文   白痴"

好憎佢丫  仲收左我兩個mp3  ]]]]]]]

吾好提佢 \\\  掃興`

係禮堂睇個"羅蜜歐&&朱麗葉"勁搞笑囉佢地..haha~

笑到爆!!!!!!!!!!!!!!!!!個女仔令令唷唷唷唷=]

放左學去搵miss梁拎番個mp3,,好彩!

佢話今次吾駛記缺點''''''''''再下次就要*~

今次去留堂班wo,,,,唉""....

又去留堂班..都吾知有冇得去排球添!"

第222次啦;去多次死得`要記缺__

實俾a媽屌到.........................................................

2006-12-01 06:25 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



LamB9580
暱稱: `!Am莓*
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
RSS 訂閱
RSS Feed