|
02* ------------------------------------------------------------------------------------------ 今朝10點幾先起身a ' 起左身1陣就開電腦囉=] chat msnnnnn` 跟住過左陣,姑媽打梨嗌我&&妹上去食野~ 吾想上囉!旦係表姐係U.S.A番左梨* 點都要俾下面上去食囉.... 2表姐同佢個bb來唷唷唷唷=] 第1次見佢個b" 我覺得大表姐果兩個仔女Q d囉'''''''''''''''' 食完落番梨///再chat msnnnnn________ 冇出街囉;係屋企msnnnn同down左戲睇* 好好睇唷>3333333< 5點半熄機..出去同d表姐食飯飯" 去{油麻地}食*3* 好遠............... 都吾係好好食..食左少少野..就吾食lor*=] 食完去左MKKKKKKK行街街。 然後就番HM囉… 番黎又再MSNNNNNNN`卡卡 2006-12-02 11:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 01* ------------------------------------------------------------------------------------------ 新的1年,新的開始唷唷唷=] 咁快又1年拉 " 好吾据你囉! lunchtime今個月冇訂飯...係課室` 開頭覺得係課室冇人理好正囉* 我聽住mp333"我行出去個時見吾到有丫sir miss囉,,, 妖....點知後面有個丫sir" 入黎班房狂鬧人,,仲係我耳邊勁大聲拎住個咪講野鬧人" 勁低能囉=] 小你a仆街 [佢係咪青山出梨架 1次講野大聲1時就勁斯文 白痴" 好憎佢丫 仲收左我兩個mp3 ]]]]]]] 吾好提佢 \\\ 掃興` 係禮堂睇個"羅蜜歐&&朱麗葉"勁搞笑囉佢地..haha~ 笑到爆!!!!!!!!!!!!!!!!!個女仔令令唷唷唷唷=] 放左學去搵miss梁拎番個mp3,,好彩! 佢話今次吾駛記缺點''''''''''再下次就要*~ 今次去留堂班wo,,,,唉"".... 又去留堂班..都吾知有冇得去排球添!" 第222次啦;去多次死得`要記缺__ 實俾a媽屌到......................................................... 2006-12-01 06:25 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|