嘩!~~~~
原來我都有成個月冇打過qooza架嗱!!??
唉....
不過我都冇咩fans架啦,
有打冇打都係一樣.......
哈哈哈!~~~~
今日一朝早我就同呀哥去咗打波,
都係照舊,
一打就4個鐘........
真係好正呀!!
勁enjoy打波既feel!~~~
我D技術進步咗好多好多!~~
都係多得:
林師尊, 暉師父, 聲師叔, 其師叔, 倫師叔, 峰師兄, 樂師兄 , 袁師兄, 付師兄, 龍師兄, 浩師兄, 啟峰師兄!
(以上為全體QC 羽隊成員,我除外。)
學界金牌係我地架!!!!!
得閑再打,待續...
|