15/1
今日係星期五,
係我最開心既一日!
因為:1)唔駛上ENG
2)可以由3:35練到7:00
不過今日既表現都唔係幾好= =
我隻右手又好似上次咁,
好漲,同埋有D拉扯既感覺!
不過我唔埋得咁多架啦!
咁難得先有得練波!
所以我聽呀暉講休息咗一陣就練番喇。
今日比林SIR讚!
超開心囉!^.^
今次練波有D唔同,
就係多咗區朗一齊練!
我見到區朗就好似見到我自己咁,
所以我唔鐘意人地笑佢!!
廢係冇錯架!!!!
死肥仔!!~~~~
-------------------------------------------------------------------------------------
16/1
因為尋晚好夜瞓既緣故,
所以我今日成12點幾先起身!
點解個天要咁玩我?!
連瞓教都唔放過我!!
連發夢都要見到您??!!
唉...
聽日就要比賽喇!
好緊張呀!><
希望呀暉唔好要我輸得咁樣衰喇=.=
我要加油呀!
目標:攞呀暉10分!
-------------------------------------------------------------------------------------
看來我在您的心裡,
早已忘記得連丁點也沒有。
為何您這樣絕情,
我還會擔心您?
還會痴痴的等待您的回來,
等待您的擁抱,
等您說愛我?......
到底您有沒有愛過我??
我不曉得,
答案就只有您才知道。
怎樣才能讓您知道我還愛您?!
還在等您回來........
思念您的第30日
|