今日心情超好!~
特別係食完飯之後!~~~
同個死傻仔玩咗一陣!~
哈哈!~~~~~~~~
想同我玩?!
番去食多兩年屎先啦!!死笨柒!!
我今日先知原來有D人真係好鐘意着人地D「新」鞋!~
我就覺得好出奇喇 ?_?
只要有我係度一日,
我都唔會放過你架!!
食屎狗!!!
復仇日之 1