★縱使您已走得很遠.'`;但我的心仍然想與您在一起 ;]
LamLamBoyHA
暱稱: 又再被人遺忘......
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
原來一切都冇改變......
對您的坦白和真誠,
卻換來18日的謊言和心碎......
最新文章
好攰!~又好開心!~^.^
在MSC的每一天 - 日...
2010-07-10
2010-07-06
2010-07-05
文章分類
全部 (81)
在軍訓中的日與夜 (1)
未分類 (80)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 81
留言總數: 445
今日人氣: 33
累積人氣: 6714
站內搜尋
2009 年 12 月 27 日  星期日   晴天


思念您的第10日 分類: 未分類

24/12

第一日放假就要番去補課=口=

仲要補maths,

即係果個死廢柴果科,

一補就補成3個鐘,

勁無奈= =

12點放咗之後,

番到屋企坐咗一陣之後呀媽就話同姑媽去工展會。

正,

又可以係咁買嘢喇!

我地真係買咗勁多嘢,

拎到我死死吓=.=

之後我地去咗姑媽屋企坐咗一陣就去咗食越南咗,

嘩!

勁正!

好食到你唔信^_^

仲要唔駛我比!

我表哥既前女友請!

呵呵!~~

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

25/12

今日係聖誕節,

我記得您話過我地會一齊過。

不過算啦,

我都冇咩所謂,

您開心就夠啦!

難得太后應承比我出夜街,

我梗係幾大都要出去啦!

咁我咪係咁約fd出去玩囉,

點知d人成日都一時一樣,

個個都話唔去= =

不過好彩我仲有椒椒陪我^_^

原本諗住多人既話就去尖沙咀玩,

不過得番我地兩個人就算啦!

我地去咗青衣海旁度行吓傾吓咁。

原來佢都好似我同呀wing咁= =

都係果句啦:

「歡迎加入單身貴族!」

我地行吓行吓見到成班義工組= =

多人到呀= =

之後11:30到,

椒椒就要番屋企,

要等人= =

咁我之後就番埋屋企喇!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

26/12

今日一朝早就去咗打波,

境然比我見到喇星= =

我由8:30打到12:30,

不過我次次都係打咁耐架啦,

都唔會攰既我!

4點幾我去咗師兄大屋企度BBQ,

盛惠$50= =

不過如果唔係隻肥嘢係度搞搞震既話,

一定會更開心!

我地除咗BBQ之外,

仲有玩好多球類活動,

排球+羽毛球。

我覺得勁唔公平囉!

咁多人識打排球,

識打羽毛球既就一個人都冇= =

我地係咁B,

B到夜晚,

有幾個小朋友走泥一齊玩!

我仲借咗佢地架單車泥玩,

我有成6年冇玩過喇= =

不過好快就識玩番! ^口^

原來椒椒係唔識得踩單車架,

佢係度學,

笑鬼死我地! ^3^

就係咁我地玩到成11點,

我呀媽call,

so 我就番咗屋企喇! ^ ^

尼幾日我都過得好充實!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

我仍然係咁掛住您。

思念您的第10