原來我都好N耐冇打過QOOZA。=.=
我今日睇番先知。......
SO 我有好多嘢想同大家分享!^.^
好啦,開始!!
----------------------------------------------------------------------------------------
2/1
因為我家鄉個「袁氏宗祠」重新裝修過,
所以我地一班姓袁既子孫都要番去。
(真係搵着我地泥搞=.=)
因為媽媽要番工既緣故,
所以我3點幾先出發,
我首先要行度勁遠搭279X去度 聯和虛(45MINS)+
到咗之後仲要等果個咩沙巴 (15MINS)+
上度沙巴又搭咗 (45MINS)+
到咗沙頭角就再搭的的到家鄉 (25MINS)=
130MINS !!!
我就叫哂救命 =口=
到咗之後坐咗1 個鐘之後就話男丁要係10點鐘前沖好涼去祠堂幫手做嘢,
一做就2個鐘= =''
之後就番咗去,
----------------------------------------------------------------------------------------
3/1
不過第2日既5點鐘前去度祠堂搞入伙,
仲搞得好大!(我都知會好大架喇,一入邨就見到一個6M X 42M既吹氣橫額)
又有請D 道士泥搞,
我地首先一人一注香入祠堂,
係度聽個道士搞嘢,
一聽就30MINS,
我比D 香煙到就快......
唉,
都未算慘,
之後又跪又拜(跪x 1XX次,拜x 3XX次,想死= =)
搞完仲要放炮杖,
一放就放咗成個鐘= =
我就泥要同吳嘉HO 一樣= =
都仲有D仲金既嘢,
就係寺攞D 開過光既米,
係攞之前仲有好多嘢要搞,
帶住D米行哂成條村,沿途放炮杖,
之後仲要行哂成坐山,沿途放炮杖!!
呀!~~~~~~~~~~~~~~~~~~
想死= =
就係咁,
我就比佢地玩殘咗喇=_=
----------------------------------------------------------------------------------------
4/1 + 5/1
要番學喇!
媽的= =
係咁派卷,
中文:勁好(卷1全班第一,同第2差10幾分)
ENG:不過不失
MATHS:全班第一(後面起計)
LS:死咗
ECO:都幾好
BIO:勁差!3甲不入
就係咁喇!~~~~~
打得好辛苦,
比個CM,
THZ!~~
----------------------------------------------------------------------------------------
思念您的第19日
|