★縱使您已走得很遠.'`;但我的心仍然想與您在一起 ;]
LamLamBoyHA
暱稱: 又再被人遺忘......
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
原來一切都冇改變......
對您的坦白和真誠,
卻換來18日的謊言和心碎......
最新文章
好攰!~又好開心!~^.^
在MSC的每一天 - 日...
2010-07-10
2010-07-06
2010-07-05
文章分類
全部 (81)
在軍訓中的日與夜 (1)
未分類 (80)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 81
留言總數: 445
今日人氣: 2
累積人氣: 6661
站內搜尋
2010 年 1 月 5 日  星期二   晴天


2010-01-05 分類: 未分類

原來我都好N耐冇打過QOOZA。=.=

我今日睇番先知。......

SO 我有好多嘢想同大家分享!^.^

好啦,開始!!

----------------------------------------------------------------------------------------

2/1

因為我家鄉個「袁氏宗祠」重新裝修過,

所以我地一班姓袁既子孫都要番去。

(真係搵着我地泥搞=.=)

因為媽媽要番工既緣故,

所以我3點幾先出發,

我首先要行度勁遠搭279X去度 聯和虛(45MINS)+

到咗之後仲要等果個咩沙巴                  (15MINS)+

上度沙巴又搭咗                                      (45MINS)+

到咗沙頭角就再搭的的到家鄉              (25MINS)=

130MINS !!!

我就叫哂救命 =口=

到咗之後坐咗1 個鐘之後就話男丁要係10點鐘前沖好涼去祠堂幫手做嘢,

一做就2個鐘= =''

之後就番咗去,

----------------------------------------------------------------------------------------

3/1

不過第2日既5點鐘前去度祠堂搞入伙,

仲搞得好大!(我都知會好大架喇,一入邨就見到一個6M X 42M既吹氣橫額)

又有請D 道士泥搞,

我地首先一人一注香入祠堂,

係度聽個道士搞嘢,

一聽就30MINS,

我比D 香煙到就快......

唉,

都未算慘,

之後又跪又拜(跪x 1XX次,拜x 3XX次,想死= =)

搞完仲要放炮杖,

一放就放咗成個鐘= =

我就泥要同吳嘉HO 一樣= =

都仲有D仲金既嘢,

就係寺攞D 開過光既米,

係攞之前仲有好多嘢要搞,

帶住D米行哂成條村,沿途放炮杖,

之後仲要行哂成坐山,沿途放炮杖!!

呀!~~~~~~~~~~~~~~~~~~

想死= =

就係咁,

我就比佢地玩殘咗喇=_=

----------------------------------------------------------------------------------------

4/1 + 5/1

要番學喇!

媽的= =

係咁派卷,

中文:勁好(卷1全班第一,同第2差10幾分)

ENG:不過不失

MATHS:全班第一(後面起計)

LS:死咗

ECO:都幾好

BIO:勁差!3甲不入

就係咁喇!~~~~~

打得好辛苦,

比個CM,

THZ!~~

----------------------------------------------------------------------------------------

思念您的第19