今日,
都冇咩特別,
只係調咗姐。
個新位唔係幾好,
因為係門口第一行第一個,
反光反到咩宦睇唔到既神先位,
仲要冇人同我坐!=.=
認真拎命兒!~~~~~~~~
------------------------------------------------------------------
睇泥我既病真係嚴重咗,
我以前點都好,
我一打波就咩都唔會諗。
但係今日我打得勁差,
我未試過差成咁架!!
我好嬲我自己,
點解會咁架!?
-----------------------------------------------------------------
每當我最需要您的時候,
為何您卻偏偏不在我的身邊??
您知道我每晚一個人躲在一個無人的被窩裡,
哭得有多可憐??
您不會知道......
我的病情真的嚴重了很多,
而且,
已成了絕症了!
因為唯一能治好我的良藥已可能不會再回來......
下雨了,很大的雨......
思念您的第22日
|