今日,
有好多好心人泥同我講:
「生日快樂!」。
佢地講完之後我都講番多謝。
不過又有邊個知道我係幾咁傷心?
雖然我知道佢地都係出於一番好意,
祝我快樂。
不過我每次聽到之後,
我都係心入面反問我自己,
我真係快樂??
我諗唔係喇.......
祝我生日,
可以快樂。
啱啱一開player既時候,
佢就比咗首 <外套>我,
d 歌詞好似有心去揶揄我咁.......
post 比大家睇吓:
外套
歌手:動力火車 | 作曲:湯小康
填詞:高見, 顏璽軒 | 編曲:無慶隆
我早該知道 (妳)只是偶爾的需要
習慣了妳的味道 擋風成了我的驕傲
妳每個心跳 開始都計算不到
難道給我的回報 只是陪妳在他的懷抱
*做妳的外套 只能穿梭妳的外表
聽到妳對他的撒嬌
可笑的是我沒資格計較
做妳的外套 擁抱著卻不被擁抱
我是誰妳知不知道
怎能隨便穿上又換掉*
我能擁有什麼 答案早就明瞭
學會哭也能笑 Oh No
怎麼不聽勸告 怎麼不被想要
還在為妳效勞 會不會瘋掉
REPEAT*
我能擁有什麼 答案早就明瞭
學會哭也能笑 Oh No
怎麼不聽勸告 怎麼不被想要
還在為妳效勞 妳知不知道
REPEAT*
|