| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 我,真的傷了。 |
分類: 未分類 |
今日,
係我15碎生日既前一日。
一如既往,
我都係冇咩點去慶祝,
不過我收到一份泥自s'蜜我生日卡,
我好開心!
同時都收到一份佢親手送既禮物,
一份會令你會令你傷心既禮物......
老實講,
我為你付出過咁多,
難度,
你真係一刻既心動都冇過??
我知,
我唔係你既邊個,
更加冇權係度講d咩,
就連唔開心既權利都冇。
我以前成日都覺得大師兄佢好傻,
明知好多嘢都係冇結果,
但係佢都一直係佢背後默默地付出。
但係自從我愛上咗你之後,
我就明白點解佢會咁做。
我明白,
我自己唔夠好,
做唔到你既要求。
做唔到正選,
我係會唔開心,
不過我唔會灰心,
因為我知道我有機會成為後備,
可以繼續為你做所有嘢!
但係,
我,
原來連後備都不如!
不過我仍然可以做兩樣嘢,
1)睇住你地一齊幸福既笑容
2)同時係你地既背後默默咁流淚
祝你地幸福,快樂!
如果佢對你唔好,
你一定要話比我聽,
等我去罵佢,
要佢向你認錯。
我只希望,
你開心好唔開心都好,
我都希望你可以想起我。
令我有番一絲既安慰.....
以為已經不愛了
最後卻發現原來愛得更深。
我終於都明你講咩喇,呀lo。
|
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ... | 81 | »
|