| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 29 日 星期三  |
| 2009-07-29 |
分類: 未分類 |
尋日去完op攰得濟,
so 冇打到......
好啦,
講番尋日去op D嘢先,
我地成班義工組既人10點就已經到咗op,
我地諗住早D 去會冇咁多人啦,
點知......
多人到爆呀!!!!!!
淨係個滑浪飛船就要等成60 mins!!!
其他嗰D就.......
so 我地今次都冇咩點玩D機動遊戲。
今次我地係op撞到好多人:
有肥昌啦,
黃敏,
同埋陳芷茵。
好喇,
我地等咗成日,
終於都到咗我地最其待既活動,
夏水禮!!!
我地又排咗好一段時間,
我地今次玩既嘢係一個玩完會今你勁濕既嘢!!
係兩個人玩既,
大家頭上面都有一個水桶,
我地要攪個手擠,
令對方頭上面個水桶入水,
水滿喇喎,
就梗係淋落去啦!!!
我同熊貓玩完就全身內外都濕鬼哂!^__^
之後我地又等咗一大段時間,
去玩泡泡^^
一開始我地就即刻圍攻羊咩,
跟住我又唔知點解我又比人圍番,
之後盲我圍吓你,
你圍吓我,
我質吓你食泡,
你又質吓我食泡咁,
我地就成身都係泡咁喇!!^__^""
歡樂既時光過得特別快,
又係時候講bye bye!!
之後,
我地大部份人都去咗蔥頭屋企齊齊煮飯食~~
咁煮飯之前當然就要買餸啦,
呀婷話要食咖喱,
咁我地就買咗D咖喱上去啦!
可能因為我地煮得太耐,
所以呀婷,大帥兄,雞頭同雞仔話要落街食!
喂!有冇搞錯呀你地!!??
我地都就快煮好,
你地先話走??
係你話要食咖喱,
我地先會煮架喎!!
算!!!!
不過,
我都習慣架啦,
大家都唔多尊重我架啦,
我講過D嘢,
當時大家咪有聽到囉,
到真係做既時候咪唔知真唔記得
定假唔記得咁唔預我囉!!!!
好似嗰個咩創業咁囉!!
大sir 講嗰時,
我話我一定會去,
記住預埋我,
當時大家咪又話好,
到頭來咪又「唔記得」咗我!!!!!
講真,
我已經唔多想再留係嗰度,
所以我會想盡我一切既辦法離開呢個
爛鬼義工組!!
係咁 8 !!!
|
« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | ... | 81 | »
|