正呀!!
今日終於都考完試喇!!!!
令日考BIO,
我覺得都ok,
都唔算話太過難!!
不過英文嗰D文法就.......
算啦!
都考完喇!!
我係尼度宣佈:「Hea Hea Hea Hea大計劃正式進行!!」
我係尼度祝福睇緊我個BLOG既你
:「考試全科合格!! ^_^」