唉....
終於都有D時間番泥尼度打吓bolg喇!!!!
講番嗰個令人畢生難忘既班會活動日先啦!!!
嗰日我掛住打機
so 我差D就遲到!
我原本係搭248m泥既,
但係因為實在等得太耐
so 我决定博一博
去搭409!!
不過409要行好大段路!!
我落咗車之後,望吓隻錶,
仲有3分鐘!!!! Holy Shit!!!
咁我就拿拿聲請衝鋒21上身啦!!
起勢咁跑跑跑跑......
好彩...佢地都未走....
到咗咖啡灣之後,
我地行咗成幾理路,
終於都見嗰間死人惠康!!
又行番嗰條好似行極都行唔完既路番番去個BBQ塲!!
真係有D想死既Flee...
之後我地食食吓嘢比人D水流彈打中咗!!
[咁啫係逼我加入架啫???]
我用咗$25 買咗支重型軍火 - 水槍
打咗10分鐘倒,
我既好兄弟 - 冼駿又買咗支重型軍火同我一齊係咁殺殺殺殺殺殺!!!
好快,我地就做咗水鬼,
係咁搵人一齊做水鬼!!
就係咁,
我度過咗一個畢生難忘既班會活動日!!!
|