★縱使您已走得很遠.'`;但我的心仍然想與您在一起 ;]
LamLamBoyHA
暱稱: 又再被人遺忘......
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
原來一切都冇改變......
對您的坦白和真誠,
卻換來18日的謊言和心碎......
最新文章
好攰!~又好開心!~^.^
在MSC的每一天 - 日...
2010-07-10
2010-07-06
2010-07-05
文章分類
全部 (81)
在軍訓中的日與夜 (1)
未分類 (80)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 81
留言總數: 445
今日人氣: 37
累積人氣: 6718
站內搜尋
2009 年 5 月 6 日  星期三   晴天


2009-05-06 開心 分類: 未分類

唉....

終於都有D時間番泥尼度打吓bolg喇!!!!

講番嗰個令人畢生難忘既班會活動日先啦!!!

 

嗰日我掛住打機

so 我差D就遲到!

我原本係搭248m泥既,

但係因為實在等得太耐

so 我决定博一博

去搭409!!

不過409要行好大段路!!

我落咗車之後,望吓隻錶,

 

仲有3分鐘!!!! Holy Shit!!!

咁我就拿拿聲請衝鋒21上身啦!!

起勢咁跑跑跑跑......

好彩...佢地都未走....

 

到咗咖啡灣之後,

我地行咗成幾理路,

終於都見嗰間死人惠康!!

又行番嗰條好似行極都行唔完既路番番去個BBQ塲!!

真係有D想死既Flee...

之後我地食食吓嘢比人D水流彈打中咗!!

[咁啫係逼我加入架啫???]

我用咗$25 買咗支重型軍火 - 水槍

打咗10分鐘倒,

我既好兄弟 - 冼駿又買咗支重型軍火同我一齊係咁殺殺殺殺殺殺!!!

好快,我地就做咗水鬼,

係咁搵人一齊做水鬼!!

 

就係咁,

我度過咗一個畢生難忘既班會活動日!!!