之前因為吾記得咗個pw so 成年都無打過............
哈哈!!!!!
今日同呀哥去咗打羽毛球,打咗成4個幾鐘,
番到屋企成條死屍咁.........
話咁快[TO MORE 爐]就要番學,
唉......又要番去嗰個地獄,
不過可以見到我既小椒,
就咩都低番唒!!!
哈哈!!
今日講到尼度先!!!
SEE YOU !!!!!!