我終於有命番泥啦!!!!!
唉.........
因為今日係交嗰個死人理科porject既dead line,
所以尋日咪要係咁駁命做囉!!!
講起呢個porject我就火都泥埋!!!!!
我嗰組有5個人,
但係就得我同原始人做哂成個porject!!!!
其他嗰3個XX係元全無做過任何嘢囉!!!!
所以尋日就冇時間打bolg..........
今日係依茹既生日,
我地偷偷地買咗個生日蛋糕,
再同個代課老師夾定,
係打咗放學鐘之後扲出泥,
仲送咗張有我地全班簽名留言既生日卡比佢,
之後我地成班人一齊同佢唱生日歌!!!!
佢超感動,
仲有DD眼濕濕TIM!!
係度再同依茹講聲生日快樂呀!!!!!!
|