唉......
話咁快又就泥要考試啦.....
既係話我地可能好快就要各散東西喇....
其他人我唔理,最重要既係我可唔可以同到佢一班???
so 我今次一定會用盡全力咁去考好個試!!!
依家既我有三個大目標:
1) 呀邊個邊個
2) 入男排
3) 考好個試,務求係下年可以同呀邊個邊個一班
講番今日,
我地係班排诀賽贏咗我地既宿敵- 3D
超High!!
呀椒! 你打得好好呀!!