尼幾日都係在超攰既時光中度過!!!!
so 兩日都無打blog,
希望大家唔好介意啦!!!
講番尋日D嘢先:
尋日我同雪雪仲有朗朗比黃透明的咗去參加嗰個咩鬼嘢保溫杯比賽,
咁我地做設計,
Gary就做美化,
我地用咗 15 mins 左右就做好咗!!!
我地原本只係諗住只係應酬吓個黃透明,
點知我地無啦啦就贏唒全部獎!!!
我地又一次話比全世界既人聽,我地係叻過D所謂既精英班架!!!!!
講番今日:
同平時一樣,
無咩唔同!