今日,
我一起身見到個窗,
嘩!落雨落到真係棒呀~
之後冇理到啦,
拾好野之後就出門口啦,
去到車站都冇咩事,
之後番到學校個邊,
大風到佢,
真係可以吹倒成個人走的,
點知番到學校,
成身濕透了,
真係可憐呀,
再見!!^-^